Συνολικές προβολές σελίδας

Τετάρτη 20 Ιουλίου 2011

Για ταξί και άλλα...

Βλέπω ότι πάρα πολλοί ενοχλούνται με αυτά που έχω γράψει για τη στήριξή μου στους ταξιτζήδες. Τελευταίο ποστάρισμα που κάνω για αυτό το θέμα. Σας έχει βαρέσει ο ήλιος στο κεφάλι; Όλοι διηγείστε ιστορίες με ταξί, άλλος γιατί δεν του κοψαν απόδειξη, άλλος γιατί τον πήγε από άλλο δρόμο, άλλος γιατί τον χούφτωσαν και τόσα άλλα. Και έχετε τόσο μίσος μέσα σας που θέλετε να δείτε όλους να καταστρέφονται; Θα κάνω πολύ συγκεκριμένες ερωτήσεις. Αν μπουν άλλοι 20.000 στον κλάδο δεν θα υπάρχουν αυτά τα φαινόμενα; Πείτε μου έναν κλάδο που δεν υπάρχουν κακοί επαγγελματίες. Για αυτούς που λένε ότι όσοι κάνουν επενδύσεις σε μαγαζιά και θέλουν να έχουν απόσβεση όπως οι ταξιτζήδες, να πω ότι άλλο να έχεις 10 ρούχα σε ένα μαγαζί με αξία το πολύ 5.000 και άλλο να αγοράζεις άδεια με 200.000. Όπως μία Κυρία που βγήκε το πρωί στο Mega και είχε ταξιδιωτικό γραφείο, θέλει να μας πει πόσο κάνουν 2 εκτυπωτές και 5 τηλέφωνα; Γιατί αυτός είναι ο εξοπλισμός της. Και τώρα τα ερωτήματα που δεν τα έχει απαντήσει ΚΑΝΕΙΣ. Τι θα κερδίσει ο Έλληνας πολίτης από την απελευθέρωση των ταξί; Πείτε μου. Τώρα που τα μισά κυκλοφορούν άδεια. Να σας δώσω εγώ τις απόψεις μου. Θα γίνουν εταιρίες ταξί από μεγαλοεπιχειρηματίες που θα βάλουν αλλοδαπούς (που είναι και φτηνοί) ή και Έλληνες (μην το πάμε ρατσιστικά) να τα οδηγούν και να δείτε τότε που θα πάνε τα κόμιστρα. Γιατί άλλη λογική εξήγηση για το λόγο που ανοίγεις έναν κλάδο που υπολειτουργεί δεν βρίσκω. Επίσης γιατί ενώ σε όλη την Ευρώπη το επάγγελμα είναι κλειστό και μάλιστα με πιο σφιχτά δημογραφικά κριτήρια στην Ελλάδα πρέπει να ανοίξει. Μήπως γιατί τα μεγάλα κεφάλαια ανοίγουν την κερκόπορτα χρησιμοποιώντας σαν πειραματόζωο την Ελλάδα; Και τελευταία ερώτηση. Γιατί φταίνε οι εργαζόμενοι ταξιτζήδες για το πλήγμα στον τουρισμό και όχι ο Ραγκούσης που έφερε το καυτό θέμα τη χειρότερη περίοδο; Συγγνώμη αν δεν συμφωνώ με τους πολλούς. Θα ήθελα να μην απαντήσει κάποιος σε αυτό το ποστ με προσωπική εμπειρία από ταξιτζή γιατί πολλές άκουσα εντάξει καταλάβαμε είναι απατεώνες. Ικανοποιηθήκατε; Δεν έχω ούτε φίλο ταξιτζή ούτε συγγενή.

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου